Forum ► APPENDIX - plotki, blogerzy, forum cay czas dla kadego otwarte ™ ... : Strona Gwna


Czuje się zdecydowanie lepiej, znikneły mi sińce które m

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum ► APPENDIX - plotki, blogerzy, forum cay czas dla kadego otwarte ™ ... : Strona Gwna -> ● Regulamin Gwny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:29, 05 Kwi 2014    Temat postu: Czuje się zdecydowanie lepiej, znikneły mi sińce które m

Teraz tylko parę zaliczeń, sesja a potem skupisz się na zabiegach laserowych i ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda 18 zl. Moze nie rzucaj sie tak odrazu na zarcie, wlasnie w glodowkach najciezsze jest wychodzenie haha .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Raz na kilka miesięcy mam bardzo, bardzo bolącą @, a tak poza tym jest w miarę ok, więc mimo regularnych cykli, każdy jest inny. [link widoczny dla zalogowanych] Ale każdy ma to, na co się godzi.
Ja @ mam dostac do 6.08, narazie czekam. Niższe wydją się lepsze. To bardzo ładne imię. NIe wiem jak to się stało, ze zwlekałam do tego czasu z powórzeniem, a to swieta, a to imprezka, a to imieniny,teraz napewno bedę powtarzać cześciej. jest tylu ludzi którzy maja ten problem i walczą ja też sie nie poddam.... [link widoczny dla zalogowanych]
to dawajcie namiary na cos lepszego bo ja nie mam czasu szukac witam Was serdecznie.Resekcję górnej jedynki miałam miesiąc temu.Przez ok.2 tyg był dyskomfort i odczucia bólowe,potem na kilka dni miejsce PO i ząb całkiem się uspokoiły,ale od 3 dni odczuwam znowu i zęba(choc jest martwy) i dziąsło w miejscu jego szycia...Czytałam uwaznie wiele wpisów od początku forum w tym temacie i wiem,że tak podobno moze być na zmianę pogody,ciśnienia itp...staram sama się uspokajać ponieważ resekcję robiłam u chirurga mającego najlepszą w moim mieście opinię,u kontroli byłam 3x tydzien po tygodniu,ale jezeli za kilka dni nic a nic nie przejdzie,zrobię fotkę i tej jedynki i dwójek,bo czasem ten ból aż przeciągnie po innych zębach i miłe to nie jest..wolę dmuchac na zimne.Pozdrawiam. hej dziewczyny. dzisiaj zjadłam 2 puszki tuńczyka w sosie własnym i myślałam,ze umrę z przejedzenia!! Czytałam o tym tatuazu medycznym. Jedyne co jest w nim fajne to takie żywe kolory i zdjęcia wrocławia. Dzięki paniom z tego forum zdecydowalam się na operację.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Endi - cieszę się z bijącego serduszka, niech fasolka rośnie zdrowo
[link widoczny dla zalogowanych]
) powiedzial ze przy stosowaniu gynalginu mozna współżyć i nie wolno przerywać kuracji podczas okresu. jeśli szukacie fryzjera w waszym mieście, to polecam jakąś wyszukiwarkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam na imie Nikoletta w zdrobnieniu Nikol Nikola Nikolka jak tam sobie wolicie i jeszcze nitk nie smial sie z mojego imienia wlasnie kazdemu sie to podobalo mam 17 lat i nie zgadzam sie z wami komletnie ze jesli ktos nazwie swoje dziecko jakims zagranicznym imieniem to jest z plebsu;] moja mama jest wyksztalsona madra tato ma wlasna firme i wyksztalocny tez jest i jakos z plebsu nie pochodze fakt ze teraz co raz wiecej Nikol na ulicy czasem tak ide i ktos wola Nikola ja sie odwracam a tam taki maly szczyl do matki leci ale wczesniej nie bylo ono takie popularne a Wy wszyscy co tak nasmiewacie sie z tego imienia pewnie sami macie jakies takie pospolite no dajcie spokoj jak mozna dziecku dac na imie Dobromir pomyslowy Dobromiry yy:] i chyba my mlodzi lepiej wiemy ze w kregu mlodziezy bardziej takie imie bd sie podobac i nikt sie nie bd smial niz jakas Wiesia Czesia zegnam [link widoczny dla zalogowanych] Przy wycieraniu po prostu zauwazam grudki i rozpuszczona tabletke.
Witam! mianowicie chciałam wrócić z czarnego farbowanego koloru na mój naturalny blond i tak poniszczyłam tymi wielokrotnymi zabiegami rozjaśniającymi włosy że teraz moje piękne sprężynki wyglądają tak aby Polska nie zginęła jednym słowem gorzej nie mogą już wyglądać! Jak dla mnie bomba! dziekuje Ci bardzo! Masujcie wieczorem piersi + balsam ,może się ujędrnią. [link widoczny dla zalogowanych]
Kość mi się złamała zaraz po zdjęciu aparatu. \Ranaway\ The Corrs Poniżej przedstawiam dokładny przepis na zupę kapuścianą: Trzeba przede wszystkim iśc do dobrego lekarza, którego można zapytać o wszystko i podejść do tego spokojnie w przekonaniu, że jest to zaburzenie, które trzeba wyregulować. piki jesli masz okazje tam pracowac to uwazaj bo tam jest naprawde duzo roboty idzie sie zajechac ,a placa zalezna jest od stanowiska.. wygodny. Jak już zostało powiedziane, wszystko zależy od potrzeb kobiety i to ona powinna decydować w jakim układzie będzie się czuła najlepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam podobnie, tylko ze co rano, po obudzeniu, mam tak zdrętwiała ręce, a własciwie tylko dłonie ze szok.Nie wiem jak jest w nocy bo sie nie budze ale ranki sa okropne,to zwykle po dłuższej chwili mija ale zanin minie to się męcze z tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
dało sie przezyc! Czy Polaka czy Turka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzisiaj dla mnie 7 dzień z meridią. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam wkrotce wizytę i zobaczymy czy moja cc się nie przyspieszy ze wzgl na wagę malutkiej.
To zależy tylko od Ciebie! Witanko madzia81- PRL 18ng/ml o ile się ogientuje to jest w granicach normach,idealny jest od 3-15 ng/ml, a 15-20 to dobry wynik Zupa w każdej ilości nie mniej jednak niż 3 razy, woda i herbaty kobieta w pierwszej kolejności chce sie podobac sobie, a dopiero potem facetowi, bo dopóki sama siebie nie zaakceptuje, dopóty nie bedzie ok. [link widoczny dla zalogowanych]
O dziwo spodnie coraz luźniejsze. Można w ogóle brać leki przeciwbólowe?? Ja zmniejszyłam cellulit preparatem: witam!nie brałam żadnych pigułek antykoncepcyjnych,ale długo się starałam o drugą ciążę i lekarz zapisał mi luteinę i jeszcze jeden lek o bardzo trudnej nazwie costerdebyt czy coś takiego.Po tych lekach odrazu zaszłam.Kiedy się dowiedziałam że to bliżniaki to odrazu pobiegłam do innego ginekologa żeby się upewnić czy to przez te leki,ale on stwierdził ze nie i mówi że to może być dziedziczne,ponieważ mój tata miał terz siostrę bliżniaczkę! 7. Najpierw jest, a zanim zniknie, to Ty już dawno przestaniesz ją zauważać. dzis znow sie opchalam mnostwem budyniow chyba z 2 litry zjadlam :/ ale bede twarda wyrzucilam juz senes i nie mam zamiaru go juz kupowac !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedys slyszalam jak klientka byla nie zadowolona ze swojej trwalej, rowniez zostala potraktowana w ten sposob.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam teraz kolczyka ze stali hirurgicznej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciao! [link widoczny dla zalogowanych] Może Wy macie jakiś sprawdzony?
A u mnie ok. W teledysku, z tego co pamiętam facet biegnie w miejscu, ale tło się zmienia. Co mnie zbulwersowało to sposób w jaki ta Rener pisze. pozdrawiam J karola- ja przed puszczeniem małego do przedszkola na pewno zaszczepię go od ospy. [link widoczny dla zalogowanych]
One są już same w sobie suche i łamliwe, dlatego trzeba o nie odpowiednio dbać. Pamiętaj o tym, że ten makijaż musi wytrzymać cały dzień i calą noc, więc w wersji początkowej musi być mocny. Oferujemy fachową,profesjonalną opiekę i domową atmosferę.Mieścimy się na Psim Polu,ul.Stokrotkowa. Za każdym razem coś lekko zmienia - jestem zachwycona efektem + wszyscy mnie pytają kto mnie strzyże Nie wiem jak ten Człowiek to robi, ale KAŻDA moja znajoma, która trafiła do Niego - wychodzi zachwycona. Rozmair jaki mam teraz, 70C mnie całkowicie satysfakcjonuje Najlepsza jest taka pólitrowa, bo dużo nie waży i poręczna jest. Jest dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:30, 05 Kwi 2014    Temat postu: Zgodna jest opinia wybitnych autorytetów medycyny holistycz

JA BYLAM I NIE POLECAM.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za jakiś czas okaże się, że szkliwo uszkodzone i jeszcze szybciej zęby matowieją i przebarwiają się; Czy mogłabym prosić o trening ćwiczeń????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja jak głupia siedzę i ryczę bo zastanawiam sie o co chodzi nie można wyprowadzić się nagle z dnia na dzień.pomocy [link widoczny dla zalogowanych] również jestem posiadaczką sprężynek
Mam pytanko. ale np. planuje wyjazd - ale nie wiem gdzie jeszcze itd !!!! to moja pierwsza ciaza i wszystko jest nowe... łokieć tenisisty. [link widoczny dla zalogowanych]
nie bede wam dluzna tez potrafie i czas to sobie wkoncu udowodnic Kilkadziesiąt złotych za wszystkie dywany. Ulla przepraszam , że dyskutuję z tym elementem na twoim topiku , ale pozostał jeszcze tylko jeden element układanki i właśnie Hot Girl nim jest Ja jestem po technikum odzieżowym a zostałam fryzjerką po kursie ale ten mój kurs nic nie dał nie ma to jak trafić do salonu fryzjerskiego tak było w moim przypadku. Męskie klapki-japonki,męskie adidasy,męskie sandałki,męskie mokasynki. nie obchodzi mnoe naprawde czy wierzysz ty baranie niewiem czy poczekać czy iść do niej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] m/1688.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy robicie dluzsza? A i jeszcze jedno pytanie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?

Zgadzam się z Tobą, za bardzo rozrywkowi to oni nie są. [link widoczny dla zalogowanych] Poszukuję niani do siedemnasto miesiecznej dziewczynki.Panią do 50 lat.Praca początkowo dorywcza, puzniej stała.Okolice Krzyków,Borowska.
Miałam takie śliczne czarno, złoto, platynowe pasemka, takie jakie podobały mi się zawsze!!! Szukam i szukam, ale wszędzie tylko tekst podają... Facecik JESTEŚ SUPER!!!!! okropnie, nie lubi facetów, lubi byc sama, i takie teksty..... Mam regularne miesiączki, owulacje i pęka mi pęcherzyk graffa stwierdziło to 6 lekarzy, mój partner ma dobre wyniki z badania nasienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Mamas & Papas - Make Your Own Kind Of Music hej dziewczyny.mam zamiar sobie zrobic kolczyk w pepku.moi rodzice nie moga nic o tym wiedziec.do tej pory nie moglam miec nawet kolczyka w uszach bo moj tata jest zdecydowanym przeciwnikiem percingu.mama..jestem pewna ze zrozumie albo przyzywyczai sie po jakims czasie.a ojciec ma sie nigdy nie dowiedziec...wiec chcialabym powiedziec ze czytalam cale to forum no i nie wiem...po ilu tygodniach mozna juz plywac w basenie?bo moim jedynym problemem wazniejszym nawet od furjacji rodzicow jest to ze mam w szkole basen i musze na niego chodzic i miec wyplywane minimum 50% inaczej obniza mi ocene...no i ogolnie prosze napiszcie mi wszystko w jednym zbiorze...czytalam cale to forum bo naprawde jestem zainteresowana kolczykiem w pepku pls doradzcie cos...przede wszystkim powiedzcie jak to jest z tym basenem...no i czytalam jeszcze cos o przemywaniu ranki..jak przemywasz ranke to odkrecasz kolczyk?i przemywasz ja w srodku czy tylko naokolo?pls powiedzcie cos pozdro Myslovitz - Peggy Brown, Z Twarzą Marylin Monroe To zależy pewnie od typu sylwetki. ale w tym miesiącu ph dostali po dupie upieprzyli i zdrowo a my kierowcy dostaliśmy cale 0,20gr za litr wódki czyli malutki sukces wręcz za czopkę gruszek , a paznokcie trzymia sie i nie podchodzi woda co jest najwazniejsze....! wiem ze trzeba paszportow , zgody obojga rodzicow .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tego przyjąć do przewozu, dlatego też jutro mąż bierze wolne i zasuwa do Gliwic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Anna Przybylska, Edyta Górniak, Magdalena Mielcarz, Kasia Smutniak, Joanna Krupa. [link widoczny dla zalogowanych] witam!
nie wiem jak bardzo masz małe usta, ale nie da się nic z nimi zrobić, np za pomocą makijażu?? dynie ziemniaki marchewke krolika i indyka juz mu gotuje macie jeszcze jakies menu ?? tylko przez - 1 godzinę. Test zrobilam na 100% pewna ze bedzie 1 kreska pojawily sie 2 i zrobilam odrazu nastepny potem jeszcze dzis rano 3 i zawsze 2. Ta lekkość bytu... [link widoczny dla zalogowanych]
najgorszy bedzie pierwszy tydzień .. Jestem pozytywnie nastawiona i napewno będe to kontynuować. ich strona [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam goraco!!! teraz będę się przekonywać do świeżego, bo wiadomo że mrożony to jednak nie to samo.. smieszne bo mieszkamy od siebie w odleglosci 8km i przez 2 lata nie wiedzialam, ze on istnieje Pisałam to co wiem z własnego doświadczenia, ale tak napawdę włosy kręcone nigdy do końca nie będą nawilżone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnio wybierałam się do pracy (więc poranne posiedzenie przed lustrem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja polecam stal chirurgiczna a kolczyk banan, zadnych innych wymyslnych bo moga sie zaczepiac np o pasek od spodni itp, a to okropnie boli w czasie gojenia sie rany.
[link widoczny dla zalogowanych]
dodda , mandaryna , hehehehheh Moje dretwienia rąk sa bardzo bolesne,ale zauwazyłam ze niasilaja sie wowczas kiedy nadwyreże dłon.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

akryl śmierdzi i wżera się w pazurki a żel jest bartdziej elastyczny i nie peka [link widoczny dla zalogowanych] Ale nie powinnaś się nadmiernie stresować operacją.
Na co dzien chodze do szkoly i do pracy w wiekszosci w spietych wlosach. NIECH się nie wypowiadają dziewczyny które dopiero kupiły cherbate czy dziewczyny które stosują zaledwie trzy,cztery dni. to -> Switch jesli nie macie pajakow w domu to macie inne robale byc moze te ktore zeruja nie na innych robalach tylko na was wiec pomysl zanim zabijesz takiego malego bezbronego niemal ze pajaczka dobra metoda z tym lakierem sama kiedyś zastosowałam na takich parę lat temu. [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie pozdrawiam NIEEE.WYTRZYMAM Wkleję Wam mój przepis właśnie, był ktoś? Dawniej, jak stwierdzila inna osoba na tym forum, gggggg wychwalala innego lekarza, teraz przerzucila sie na Brome. czy wy nie przesadzacie? Co do podręczników to tu jest spis wszystkich:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

PostWysany: Sob 1:31, 05 Kwi 2014    Temat postu: Teraz?

Pani doktor udziela fachowych konsultacji, byłam z nią w kontakcie również po zabiegu, tak aby w razie czego możliwy był z nią kontakt w każdej chwili.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kilku dniach powinno wszystko wrócić do normy. Gruba i tak własnie trzymaj
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupiłam Britebox, koszt jednorazowy jest odstarszający ale jesli miałabym porownac do zabiegów w salonie to wychodze na swoje. [link widoczny dla zalogowanych] Mimo wszystko z dwójki Dirty Dancing wyniosłam pozytywne wrażenia.
heh rozebrałam sie do majtek bo wciaz nie bylam pewna czy juz go nie mam na sobie... Portugalia - 26 pkt. Ale z moją talią do osiągnięcia. Hej mam 20 lat i nie mam specjalnych problemow z figura >jednam ostatnio przez branie lekow i ciagle siedzenie w domu moja figura ulegla amianie>chodzi mi tu o posladki i brzuch.Czy stepper moze uformowac te partie ciala czy lepsze byloby inne urzadzenie ...jesli tak to jakie..zastanawiam sie nad kupnem steppera ale czy on napewno pomoze..prosze o rade......... To chyba już perwersja, nie? [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam a co to jest twisterek? w pasie to duzo nawet przy tym wzroscie! witam wszystkie forumowiczki mam straszny problem otóż na początku wakacji kupiłam sobie szamponetke(miedź). Ci ludzie,o ktorych Ty piszesz,to jest odlam spoleczenstwa,ktory w Turcji uwierz mi nie ma racji bytu.Przyjezdzaja do Niemiec i gdzeikolwiek jeszcze i psuja reputacje narodowi,ktory na to nie zasluzyl.To jest tak jak z Polakami.Kradniesz?Mysle,ze nie,ale mowia o nas,ze kradniemy wszyscy. witam Was wszystkich....jak milo czytac takie posty od Was...bo jednak czlowiek czasami nie ma z kim porozmawiac...doradzic sie...postanowalm tu napisac bo mam problem...i moze Wy mi doradzicie....Znam jezyk wloski dobrze..napewno nie perfekt ale bardzo dobrze sobie z nim radze...mam tam prawie cala rodzine...nie wiem czego naprawde chce iz studiuje tu w polsce...jestem tu tesknie za Italia rodzina,jestem tam tesknie za prostota Polski...nie wiem co robic...boje sie troszke zycia tam...i tak sie blakam...myslalam czy jest moze mozliwosc studiowania tam ale nei zaczynania od poczatku tylko odrazu przejsc na 2 rok tam ale nie wiem czy to jest mozliwe....achhhhh moze wy mi cos doradzicie?pozdrawim was serdecznie i jesli macie jakies pytania to piszcie bo italia jest mi jednak bardzo bliskaaaa Advertisement
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No może mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero radości życia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna radość, zero sztuczności...a przedwczoraj jadłam przepyszną jagnięcinkę, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moim zdaniem KAŚKA CICHOPEK jest ładniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podoba mi sie ksywka Gryziel....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Od kilku miesięcy jestem osobą bezrobotną a perspektyw na pracę brak, dlatego zastanawiam się z mężem nad otwarciem komisu dziecięcego.
Aerosmith-I don't wannna miss a thing Jednak faktem jest ze takie imiona nadaje sie dzieciom czesciej na wsiach. Jakiś mięsień lub nerw. nie opuszczę Cię aż do śmierci! Witam Miłe Panie! [link widoczny dla zalogowanych]
sprawdzic czy nie jest to objaw tezyczki, spowodowany przez chorobe tarczycy. dzisiaj siedze tu do 7 chodzi mi dokładnie o NOKIE 6020. W twoim przypadku prosilabym Boga o wiecej rozumu. wogóle to cały ten serial jest do niczego lewatywa odchudza na tej samej zasadzie co srodki przeczyszczajace ale moim zdaniem jest skutecznijesza, im czesciej srasz tym masz sybsza przemiane materia a po lewatywie czesciej srasz;... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pieciodniowej, tzn bylam tylko na swiezych sokach owocowo warzywnych i wodzie i schudłam 3 kg, cera piekna po prostu jak z okladki czasopism, kosci obojczyka wreszcie ujrzałam, bylo ok, ale po skonczeniu zaczelam jesc normalnie, potem juz nienormalnie i wróciły mi kilogramy, wyskoczyly pryszcze i mam wielki brzuch - a i jeszcze jeden minus - mialam duze pelne piersi, schudłam to i one, teraz wisza sobie i niemoge na nie patrzec
[link widoczny dla zalogowanych]
MOJE DOSWIADCZENIE: mam pytanie odnośnie szczepień:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

znacie jakies strony gdzie moge zobaczyc jakies fryzury( długie włosy) .... [link widoczny dla zalogowanych] Kiedys kladac sie do lozka zobaczylam takiego na dywanie ,szedl w moja strone ,zaczelam krzyzczec i ucieklam.
ilyena: Przyjmuje tam dr Kazimiezr Kaim. do tej pory sie nie moge nadziwic jaka ta hanna smoktunowicz podła osobniczka. Jak dzwigne cos cięzkiego to odrazu czuje w bliznie. I co rozumiesz przez rasizm? [link widoczny dla zalogowanych]
Maczałam w rivanolu, ból ustąpił. Mogę zorganizować zajęcia taneczne i teatralne, nauczyć dziecko grać w szachy. Mieli bardzo duże szanse na wejście do finału, ale cóż. Obecnie mamy znizke wakacyjna-20-25% na abonamenty 7,9 i 11-godzinne!!!!!! ale sa ubrania ktore nosze do dzis dzis zwymiotowalam tylko jeden raz :] jest lepiej , zauwazylam ze zygam jak mam zly humor. Na kursie jak cos nie wyjdzie to instruktorka poprawi, a w pracy nie mozna sobie pozwolic na jakies błędy, ze czegos nie wiemy, nie umiemy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czuje sie fatalnie z dnia na dzien gorzej i nie mam pojecia czy to ma zwiazek z toxo - nie spie po nocach, jestem strasznie oslabiona, + do tego dretwienie konczyn i czubka nosa, mdlosci i bol glowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym same widzicie gdzie osoby z nadwaga maja opinie lekarskie Czesć dziwczyny,u mnie jutro tydzień minie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

..bo w to nie uwierze!! [link widoczny dla zalogowanych] P.S A co myślicie o Islandi?
Niestety teraz nabiłam aż 10 kg więcej. Z chwilą pojawił mi się jeszcze stan zapalny, bo paluch koło paznokcia od wewnętrznej strony zaczerwienił się, mało tego, na paznokieć zaczęło mi narastać tzw \dzikie mięsko\. czyli trzeba ćwiczyć tez słyszałem ze jak nie pomagają witaminy i minerały to przyczyna leży w kręgosłupie Mona Lis, tak mi przykro... W Hamiltonie,Ont przy Bibliotece jest sklep mozna powiedziec zielarski prowadzi go starsza juz dzis pani ktora jest [link widoczny dla zalogowanych]
Może teraz???? niom, chyba będę musiala tak zrobić witam DZIEŃ PIERWSZY: do Kasica21>czy jestes pewna ze od hebatki boli cie gardlo?mam ten sam problem i myslalam ze to migdaly CZy ktos jeszcze ma problem z bolacym gardlem przy tej kuracji??herbatka slim figura dziala ale tylko z dieta i duza iloscia ruchu w przeciwnym wypadku to strata kasy.dla mnie najlepsza w smaku jest ostatnia stabilizacjajakby cytrynowa pozdro dla odchudzajacych figurę i twarz ? Nie wiedziałam też co mnie czeka, więc cóż miałam zrobić?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum ► APPENDIX - plotki, blogerzy, forum cay czas dla kadego otwarte ™ ... : Strona Gwna -> ● Regulamin Gwny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin